25 augusti 2010

Titel

Okej, ikväll är det dags för pubrunda med klassen.
Fast jag känner mig lagomt opepp för tillfället.. mest för att det är mulet och en massa regn, och för att idag är allt en enorm kraftansträngning.
Vill helst lägga mig ner och läsa hela kvällen.

Men, man kan ju alltid åka in och kolla läget, och sen åka hem. Och kanske även passa på att köpa ett paraply?

Har fortfarande inte lyckats ta död på de tre flugorna. De är snabbare än mig..
Tänkte att Gustav kunde få försöka sig på dem imorgon när han kommer hit.

Appropå det.. så önskar jag att det var torsdag idag. Och att det var kväll nu. Och att jag skulle kunna se Gustavs bil svänga upp för uppfarten.
Men, det är onsdag nu. Och onsdag är ju trots allt väldigt nära torsdag..



Önska mig lycka till med regnet. Och kvällens öl.


Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar